Küçük Nell Aspen İncelemesi 2022

Kısa özgeçmiş: Ben büyük bir dağ > plaj kızıyım çünkü batıda (gerçek dağlar) kayak yaparak (ve snowboard yapmaya teşebbüs ederek) büyüdüm. Ailem şimdi yılın altı ayını Colorado, Edwards’ta yaşıyor – Vail’den 25 dakika gibi kısa bir mesafede. Bu yüzden, Colorado’nun kayak başkenti Aspen’e seyahat etme fırsatı sunulduğunda, elbette benim için hiç de kolay olmadı.

Açıkçası, bu kayak kasabası hakkında çoğunlukla tüm profesyoneller var, ancak Aspen’in tek dezavantajı, ulaşımın biraz güç olması… Aspen havaalanına uçuşlar çok pahalı ve alternatif olarak Denver’a uçmak havaalanı ve dört buçuk saat sürün. Ben de öyle yaptım. Uzun bir sürüş olmasına rağmen, kesinlikle vadi olduğunu ve en muhteşem manzaraya sahip olduğunu söyleyebilirim. Defa zaman ayırmaya değer.

Aspen’e Aralık ayının başından ortasına kadar gitmenizi tavsiye ederim. Tatil sezonunun zirvesinde olacağı kadar kalabalık değil, ama yine de o sihirli Noel hissini alıyorsunuz. Ama dürüst olmak gerekirse, harika zaman geçireceksiniz ve Kasım ayının sonundan Nisan ayına kadar istediğiniz zaman kayak yapabileceksiniz.

Bu, rahat kayak kulübesi kış harikalar diyarı titreşimleri nedeniyle özel birini almak için mükemmel bir yolculuk olsa da, bir arkadaşımı aldım, bc kızları gerçekten daha çok eğlenir. Tüm ayrıntılar için kaydırmaya devam edin Küçük Nell Aspen (şık oda tasarımı! kış şampanyalı piknikleri! şirin kayak butikleri!). Umarım bir tatil planı yapmaya hazırsınızdır, çünkü bunun sonunda bir tane ayırtmak isteyeceksiniz.

(Bilginize: Bu incelemeyi yazma karşılığında bir ücretli oda, bazı ücretli yemekler ve bir asansör bileti aldım.)

nerede kalıyorsun

The Little Nell adlı büyülü butik otele giriş yaptıktan sonra, bir şarküteri panosu ve pinot noir ile tedavi edildiğimiz odamıza gittik. Otel, gerçek bir Hallmark tatil filminden gelmiş gibi görünüyordu. Lobide büyük bir Noel ağacı ve süslemelerin yanı sıra yanan bir şömine ve kokteyllerin ve kahvenin tadını çıkarmak için rahat bir alan vardı. Odamızda bir bükülme kayak köşkü ile modern. Odada kask, ceket ve daha fazlası gibi kayak malzemelerinizi asmak için bir alanı vardı, ki bu da bol miktarda vardı (aşağıdaki bazı kar tavşanlarına bakın).

Banyo, kayak sonrası (bir gereklilik) sırılsıklam için güzel bir küvet ve şimdiye kadarki en büyük su basıncına sahip bir duş ile süper zarifti. Odada iki kraliçe yatak ve uzaktan kumandayla kontrol edebileceğiniz bir şömine vardı, obv. Ayrıca, biz oradayken kar yağdığı için çok sevimli ama tadını çıkarmak için çok soğuk olan sokağa bakan bir balkonumuz vardı.

Ziyaretimiz sırasında fitness merkezini kullanmadık, ancak Little Nell’in güzel bir küçük spor salonu, ısıtmalı açık havuzu ve dışarıda sıcak küvetleri var. Tamam, jakuzilerden yararlanmadığımız için biraz pişmanız ama hava soğuktu.

Bu içerik TikTok’tan içe aktarılmıştır. Aynı içeriği başka bir formatta bulabilir veya daha fazla bilgiyi web sitelerinde bulabilirsiniz.

Ne yapıyorsun

Aspen’in ana cazibesi kayak tabii ki, ama ben oraya sezonun biraz başlarında gittim. Oradayken çok fazla kar olmamasına rağmen, o zamanlar açık olan birkaç kayak pistinden aşağı indim, ki bu oldukça epik idi. Kayak yaptıktan sonra, teleferikle dağın zirvesine çıktık ve davul yuvarlanması lütfen… Gray Malin’in Aspen Köpeğinin fotoğraf çekimi Aspen Dağı’nın tepesinde. Köpekler + Kayak, daha iyiye mi gidiyor? Muhteşem ekibiyle sohbet etmek, doggos modelini lil örgü şapkalarıyla karda izlemek çok güzeldi.

Ve sonra alışveriş yaptık. Ah, Aspen’de alışveriş çok iyi (yani Aspen), bu yüzden seyahatinizden birkaç ay önce paranızı biriktirmenizi öneririm çünkü en büyük savurganlığınızı orada yapmak isteyeceksiniz! Yine bir Hallmark Noel filminden fırlamış gibi olan kasabada bir yürüyüşe çıkmamız ve tasarımcı mağazalarına göz atmamız gerekti. Tasarımcıların çoğu Aspen temalıydı ve bu perakende satış yerine özeldi. Daha önce hiç görülmemiş Prada kayak kıyafetlerini görmek oldukça yasaldı. Hiçbir şey almasanız bile o temiz dağ havasını almak için şehirde dolaşmaya değer.

Balayınızda veya hatta bekarlığa veda hafta sonunuzda SO’nuzla sevimli ve pitoresk bir şey yapmak istiyorsanız, bir kış pikniği yapın. Pikniği kesinlikle her zaman bir yaz olayı olarak düşündüm, ama bu beni yanılttı. Küçük Nell bize öğle yemeği için şarküteri ve ekmekle dolu bir piknik sırt çantası ve ayrıca kutlamak için Veuve Clicquot şampanyası verdi. Pikniğe gondoldan çıktık ve dağın tepesindeki piknik banklarına oturduk. *En iyisi*.

Bu içerik Instagram’dan içe aktarılmıştır. Aynı içeriği başka bir formatta bulabilir veya daha fazla bilgiyi web sitelerinde bulabilirsiniz.

Bu gezinin en önemli noktalarından biri, tarihi ilk görenlerden biri olmaktı. Andy Warhol: Ömür Boyu Aspen Sanat Müzesi’nde sergileniyor. Çok havalı bir müze, gezmek için bir kayak molası vermenizi şiddetle tavsiye ederim!

Kayak, keşif ve tüm bunlarla dolu bir gün geçirdikten sonra, bir kadeh şaraba ihtiyacınız olacak. Çözümünüz: The Little Nell’e geri dönün, kontrol edin Şarap Barı veya Yönetim Kurulu Odası (otel içinde bol miktarda ortam aydınlatması olan bir konuşma). Toplantı Odası, oteldeyken bir sosyal partiye veya bir toplantıya ev sahipliği yapmak için süper eğlenceli bir mekandır. İçeride, büyük bir düz ekran TV, peluş kanepeler, bir bar alanı ve bilardo masası (bodrum partisi havası) bulunan çağdaş bir çalışma odası bulacaksınız. Şarap Barı, güzel bir kadeh kırmızının tadını çıkarmak için daha rahatlatıcı bir atmosfere sahiptir;). Her ikisi de geçen yıl açıldı ve Küçük Nell, eserleriyle tanınmaya devam ediyor. dünyaca ünlü şarap programı– Mahzenlerinde kelimenin tam anlamıyla 20.000 şarapları var, burada özel tadımlara ve akşam yemeklerine de ev sahipliği yapıyor, eğer kendinizi iyi hissediyorsanız.

nerede yemek yiyorsun

İçmekten fazlasını yaptık, söz. Aspen’in yemek sahnesi *şefin öpücüğü*. Yerleştikten sonraki ilk gece kasabayı dolaştık ve denememiz için bir tavsiye aldık. Beyaz Saray Tavernası akşam yemeği için. Görünüşe göre iki salata sipariş ettikten sonra öğrendiğimiz tavuklu sandviçi almanız gerekiyor (yine de muhteşemlerdi). Bu sadece geri dönmek zorunda kalacağımız anlamına geliyor!

Colorado hakkında bilmeniz gereken şey, rakımın sizi gerçekten etkileyebileceğidir, bu yüzden kaldığınızdan emin olun. eekstra hidratlı ve yakıtlı. Biz de öyle yaptık. Fotoğraf çekiminden sonra gondoldan indik ve öğle yemeği yedik. Ajax Tavernasıburada ızgara peynir ve domates çorbası, ton balığı dürtme, somon nicoise salatası ve karnabahar ısırıkları (bu ısırıklar tartışmasız en iyi yemekti).

Tam vücudumuza daha fazla yiyecek koyamayacağımızı düşündüğümüzde ertesi gün sabah kahvaltısını yaptık. 47 numaralı eleman, otelin lobisinin hemen yanında. Kış sebzelerini yedik, temelde şimdiye kadarki en taze omlet, en kabarık limonlu sufle krepleri, günün smoothie’si, meyveli smoothie ve tabii ki kahve.

Alışveriş ve yürüyüşle geçen tam bir günün ardından, en sevdiğim akşam yemeğine hazırlanmak için otele geri döndük. Chica (Miami ve Vegas’taki Chica restoranı şimdi de Aspen at The Little Nell’deki Residences’ta). Dürüst olmak gerekirse bir restoranda yediğim en iyi yemek olan deniz mahsulleri cazuela yemeğini aldık. Maine ıstakozu, branzino, midye, karides, baharatlı hindistancevizi suyu ve onunla eşleştirdiğiniz bir pilav ile neredeyse bir paella gibiydi. O akşam yemeğini düşününce hâlâ salyalarım akıyor.

NGL, o gece hayatımızın en iyi uykusunu çektik. Süper yoğun bir gün geçirdiğimiz gerçeğiyle ya da gerçek bir yemek komada olduğumuz gerçeğiyle ilgili olsaydı… her ikisini de sorun. Tüm bunları söylemek gerekirse, Küçük Nell şampanyalı pikniklerden kayak pistlerine kadar bir *deneyimdir*. Eminim artık yeterince ~etkilenmişsindir~.

Bu içerik, üçüncü bir tarafça oluşturulur ve korunur ve kullanıcıların e-posta adreslerini sağlamasına yardımcı olmak için bu sayfaya aktarılır. Bu ve benzeri içerikler hakkında daha fazla bilgiyi piano.io adresinde bulabilirsiniz.

Kaynak : https://www.cosmopolitan.com/lifestyle/a38476853/little-nell-aspen-review/